Wpisy na Blogu

Jak promować firmę usługową w wyszukiwarce Google?


Wyszukiwarka Google jest doskonałym miejscem do promowania swoich usług. Sprawnie wykorzystując jej możliwości możesz trafić ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Również takich, którzy są już na późnym etapie zakupowym.

Poniższy artykuł przybliży Ci zasady działania wyszukiwarki Google.
Poznasz również narzędzia, dzięki którym skutecznie wykorzystasz potencjał.

Promocja usług w wyszukiwarce

(więcej…)

Gdzie promować swoje usługi w Internecie?


Czy mogę pozyskać klientów na swoje usługi na Facebooku lub Instagramie?

Czy powinienem wykupić reklamę w lokalnym portalu informacyjnym?

Jaka promocja usług w Internecie sprawi, że rzeczywiście przyciągnę klientów do swojej oferty?

To pytania, które możesz sobie zadawać. Słyszę je najczęściej od przedsiębiorców, którzy zastanawiają się nad rozwojem swojej firmy.
Szukając pomysłów na zdobycie klienta, całkiem słusznie sięgają po dobrodziejstwa marketingu internetowego. Jednak mają przy tym pewien problem. Nie wiedzą, jaka promocja usług w internecie będzie dla nich efektywna.

W tym artykule przedstawię Ci podstawowe narzędzia marketingu internetowego. Wskażę, jak ważne w promocji usług jest użycie każdego z nich. Przy każdym podpowiem, jak należy ich używać. Wezmę pod uwagę Twoje możliwości oraz to, co oferujesz.

Promocja usług w internecie

(więcej…)

Jak prowadzić skuteczny marketing salonu kosmetycznego?


Czy prowadząc salon kosmetyczny, masz problem z pozyskiwaniem klientów?

Twój dzień pracy obfituje w godziny wyczekiwania na klienta?

Podejmujesz działania reklamowe, jednak nigdy nie wiesz, jaki będzie ich efekt?

Są jednak salony, które nie mają tych problemów. W efekcie mogą pochwalić się zapełnionym terminarzem. Pomimo że ceny ich usług są wyższe od średnich rynkowych. Właściciela zajmuje bardziej powiększanie oferty, rozwój możliwości salonu, aniżeli walka o klienta.
Poznaj podstawowe zasady skutecznych działań marketingowych salonu kosmetycznego.

Marketing w salonie kosmetycznym

(więcej…)

Jak skutecznie reklamować gabinet masażu, gabinet dietetyczny i usługi medycyny naturalnej?


Usługi związane ze wsparciem leczenia, rehabilitacją, usługami relaksacyjnym, zyskują na rynku coraz większe znaczenie. Trend ten potwierdza zwiększająca się ilość gabinetów masażu, dietetycznych, oferujących akupunkturę, tlenoterapię i inne tego typu usługi. Wiele z tych punktów ma skrzętnie wypełniony terminarz.

Czym się wyróżniają ich działania?

Jak realizować dobrą reklamę gabinetu masażu, czy skuteczną reklamę gabinetu dietetycznego?

Poznaj 10 podstawowych zasad skutecznej reklamy usług związanych ze zdrowiem, rehabilitacją i usługami relaksacyjnymi.

Marketing w salonie kosmetycznym

(więcej…)

Infografika – popraw swoją skuteczność!

 

Pozyskiwanie klientów, którzy zechcą skorzystać z Twoich usług stanowi dla Ciebie wyzwanie? Uruchamiasz działania reklamowe, ale ich efektywność jest całkowicie przypadkowa? Są momenty, kiedy masz duży ruch w interesie. Następnie przychodzą dni, kiedy masz dużo wolnego czasu i czekasz na klientów.

Są firmy o podobnym do Twojego profilu, dla których zmartwieniem jest jedynie ograniczona ilość usług, które mogą zaoferować. Skupiają się bardziej na rozbudowie oferty i podnoszeniu jakości i cen swoich usług. Swój sukces zawdzięczają temu, że wiedzą jak skutecznie korzystać z narzędzi reklamowych i pozyskiwać klientów.

Aby osiągnąć ten efekt, musisz usystematyzować swoje działania marketingowe. Zanim jednak sięgniesz po skuteczne narzędzia. Musisz w pierwszej kolejności zacząć działać zgodnie z 6 zasadami skutecznego marketingu.

(więcej…)

Jak stworzyć dobrą
stronę internetową dla usług?


Masz stronę internetową firmy, ale nie wiesz, czy dobrze spełnia swoją funkcję?

Chcesz uruchomić stronę internetową firmy, ale nie wiesz, co powinna zawierać?

Dobra strona internetowa firmy musi być skutecznym narzędziem sprzedażowym. Tak, aby osoby trafiające pod Twój internetowy adres, decydowały się również na skorzystanie z Twojej oferty. Dlaczego w przypadku niektórych firm ich strony internetowe potrafią być głównym źródłem klientów? Inne znowu serwisy nie spełniają takiej funkcji. Pomimo że bywają atrakcyjniejsze wizualnie i mają podobny jakościowo i ilościowo ruch?

Czy to oznacza, że czegoś im brakuje?

Zdecydowanie może tak być!

Wizualny aspekt strony nie decyduje o jej efektywności sprzedażowej. Co powinna zawierać dobra strona internetowa? Poznaj kilka najważniejszych zasad, które sprawią, że Twoja strona będzie potężnym narzędziem sprzedażowym. 👇

Strona internetowa usług

(więcej…)

Subskrybuj
Twitter
Youtube
Youtube