Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Pierwszym warunkiem, którego spełnienie jest wymagane, aby skutecznie sprzedawać swoje usługi, jest dotarcie.
Aby to zrozumieć, warto postawić się na miejscu klienta. Zatem wyobraź sobie, że chcesz znaleźć wykonawcę (lub wykonawczynię) wypieków.

 

Jak zwięszyć ruch na stronie internetowej?

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  1. Zapytać znajomych:

Jakie pytanie im zadasz?

Prawdopodobnie: Gdzie kupię najlepsze serniki z rodzynkami?

Jeżeli ktoś poda Ci nazwisko pani Kasi i jej numer telefonu, sprawa jest prosta. Jeżeli jednak Twoi znajomi sami pieką ciasta, nie znają Pani Kasi, pozostaje Ci:

  1. Zapytać o sernik w internecie.

Co wpiszesz w wyszukiwarkę?

Prawdopodobnie wyrażenie określające Twoje zainteresowanie:
Sernik z rodzynkami Warszawa (oczywiście w przypadku, jeżeli szukasz tego sernika w Warszawie 😉

A teraz wyobraź sobie, że to Ty jesteś tym cukiernikiem.
Nie chcesz sprzedać tylko jednego sernika, a dużo więcej.

Co musisz zrobić, żeby potencjalni klienci trafili właśnie do Ciebie?

Pierwszym podstawowym warunkiem dobrej strony internetowej jest pozyskiwanie ruchu.  Twoja strona powinna być przygotowana pod sprowadzenie takiego ruchu. Jak powyższy przykład pokazuje, ten ruch można sprowadzić z wyszukiwarki Google. Nadal to właśnie wyszukiwarka jest najefektywniejszym źródłem. Planując stronę, należy zadać sobie pytanie, jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Zatem jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

Musisz mieć świadomość, jak Twoi potencjalni klienci szukają Twoich usług w Google.
Zachęcam Cię do oglądnięcia wideo, w którym to opisuję: 

 

Struktura Twojego serwisu musi być zbudowana pod sprowadzenie tego ruchu. W twoim serwisie powinny znaleźć się podstrony, które odpowiadają wybranym wyrażeniom. Wpisz sobie w wyszukiwarce wyrażenie „sernik z rodzynkami w Warszawie” i sprawdź kilka wyników. Zobaczysz, że większość z nich prowadzi na podstrony odpowiadające zapytaniu (uprzedzam, będzie smacznie 😉)

Podsumujmy, jak zwiększyć ruch naz stronie internetowej?

  1. Określ jakie usługi mogą wyszukiwać Twoi potencjalni klienci?
  2. Sprawdź, jakie jest faktyczne zapotrzebowanie na wybrane usługi? – czego szukają klienci?
  3. Opracuj strukturę swojego serwisu z uwzględnieniem usług, jakie chcesz promować.
  4. Przygotuj poszczególne strony pod sprowadzanie ruchu.

Wiesz już, że pierwszym warunkiem strony internetowej jest przygotowanie jej pod sprowadzenie ruchu. Jednak to nie jest wszystko. poznaj również inne warunki.

 

Przeczytaj:

Strona wizytówka – dla kogo jest taka strona internetowa i czym się charakteryzuje?

Subskrybuj
Twitter
Youtube
Youtube
0
Masz uwagi, pytania - zostaw komentarz!x