Współcześnie biznes lokalnych usług ma do dyspozycji doskonałe narzędzie promocyjne. To profil firmowy w Google. Dzięki wizytówce Google możesz zareklamować się szybko, a do tego za darmo. Ważne jednak, aby Twój profil był właściwie skonfigurowany i kompletny.
Pokażę Ci krok po kroku, jak go założyć i poprawnie uzupełnić.
Dlaczego wizytówka w Google (dotychczasowe Google Moja Firma) jest taka ważna?
Wielu użytkowników internetu szuka informacji o lokalnych firmach, posługując się Google. Według badań to nawet 97% internautów.
Przed uruchomieniem wizytówek Google musieli przedzierać się przez strony wyświetlane w wynikach. Później Google wpadło na sprytny pomysł. Udostępnia możliwie dużo informacji już na poziomie samej wyszukiwarki. W ten sposób buduje nowe powierzchnie reklamowe. Jednocześnie tworzy treści, które utrzymują uwagę użytkownika w samej wyszukiwarce. Dlatego Google kładzie coraz mocniejszy nacisk na ten mechanizm.
Wpisujesz w wyszukiwarce zapytanie odnoszące się do lokalnie świadczonych usług. Na co trafisz w pierwszej kolejności? Właśnie na wizytówki w Profilu Google
Profil w Google Moja Firma jest niezmiernie istotnym elementem promocji. To znacznie więcej niż profil w katalogach czy innych zewnętrznych serwisach. Pozwala klientowi błyskawicznie nawiązać kontakt z firmą. I to już z poziomu samej wyszukiwarki. Dodatkowo daje szansę na pokazanie się bezpośrednio w Mapach Google.
Użytkownicy Google od razu widzą najważniejsze informacje o firmie. Dobrze uzupełniony profil może skutecznie sprzedawać usługi. Dlatego trzeba zadbać o to, aby był kompletny i aktualny. Dotyczy to wszystkiego, od danych kontaktowych, przez godziny pracy czy mail, po telefon.
Przytoczę Ci kilka ważnych statystyk. Pokazują, co się dzieje, gdy Twoja firma jest widoczna w Google Moja Firma:
- 56% osób, które zobaczą Twój profil, kliknie link do Twojej strony,
- kolejne 24% zadzwoni bezpośrednio do Twojej firmy,
- 96% wizytówek Google jest wyświetlanych co najmniej 25 razy w miesiącu,
- 49% wszystkich profili firmowych w Google uzyskuje ponad 1000 wyszukiwań miesięcznie.
Co daje Ci dobrze pozycjonujący się profil firmy w Google (Google Moja Firma)? Sprawi, że trafi do Ciebie wielu nowych klientów. Dopilnuj, aby był dobrze uzupełniony. Pamiętaj o jego aktualizacjach. Dzięki temu z większym prawdopodobieństwem klienci wybiorą Twoją firmę i skorzystają z Twoich usług.
Jesteś właścicielem małej firmy usługowej? Nie możesz stracić korzyści płynących z posiadania wizytówki w Google (Moja Firma)!
Poniżej znajdziesz instrukcję opisującą w jaki sposób uruchomić skuteczny profil. Zachęcam Cię również do pobrania bezpłatnej Checklisty – Zakładanie profilu firmy w Google (Google Moja Firma). Pomoże Ci ona usystematyzować działania. Dokument otrzymasz na maila wpisanego w poniższym formularzu:
Aby móc podjąć jakiekolwiek prace związane z profilem firmy w Google (Moja Firma), potrzebujesz darmowego konta (adres e-mail) w Google. Jeżeli jeszcze go nie masz, możesz go założyć. Wystarczy wejść na stronę: Tworzenie konta Google
Kompletną instrukcję zakładania profilu, oglądniesz również w poniższym materiale video:
Przejmij profil istniejący w Google – pozbądź się wszystkich dubli
Zanim przystąpisz do założenia profilu w Google, sprawdź coś. Upewnij się, że wizytówki Twojej firmy tam nie ma. Zdarza się, że taki profil już istnieje, ale nie jest zarządzany. Znajdują się w nim tylko podstawowe informacje oraz opinie klientów. Profil taki zwykle jest zakładany przez właściciela lub osobę do tego upoważnioną, ale może go również założyć automat Google lub może być uruchomiony na podstawie zgłoszeń użytkowników.
W pierwszej kolejności zajmij się przejęciem lub likwidacją starych wizytówek. Duplikaty negatywnie wpływają na pozycjonowanie Twojej właściwej wizytówki Google. Mogą również wprowadzać klientów w błąd.
Jak wyszukać istniejące wizytówki Google?
Istniejące wizytówki możesz wyszukać już w trakcie zakładania konta. Na etapie wprowadzania nazwy Google przedstawia różne opcje. Proponuje firmy o zbliżonej nazwie lub znajdujące się w Twojej okolicy.
Kolejny etap, na którym możesz sprawdzić, czy profil istnieje, to wprowadzanie adresu. Po wpisaniu go zobaczysz kolejne propozycje firm.
Sugerowałbym jednak, aby załatwić tę kwestię przed założeniem wizytówki. Wyszukanie istniejących profili na samym początku ułatwi Ci sprawę.
Jeśli przyjmujesz klientów pod określonym adresem, wystarczy, że wpiszesz go w Google.
Otrzymasz informacje, jakie firmy pod nim działają. W wielu przypadkach te dane wyświetlają się bezpośrednio w wyszukiwarce. Nie jest to jednak reguła. Dlatego warto wejść na mapę i sprawdzić pinezki, które są wyświetlone na wskazanym adresie i w okolicy.
Należy również sprawdzić adres, pod którym masz oficjalnie zarejestrowaną firmę.
Pamiętaj też o sprawdzeniu wcześniejszych adresów, pod którymi mogła być Twoja działalność. Być może tam będzie również Twoja wizytówka Google.
Co zrobić, jeżeli znajdziesz istniejące wizytówki?
W przypadku odnalezienia wizytówki Google lub wizytówek możesz wykonać dwie akcje. Pierwsza to jej przejęcie.
Po wejściu na taką wizytówkę kliknij element “Jesteś właścicielem tej firmy?”.
W nowym widoku Map Google kliknij “Zgłoś prawo do tej firmy”. Przycisk będzie widoczny tylko w przypadku niezweryfikowanych wizytówek Google.
W przypadku dotychczas niezweryfikowanej wizytówki Google bez problemu uzyskasz do niej dostęp.
Może się jednak okazać, że Twoja wizytówka została wcześniej zweryfikowana. Zapewne ktoś założył ją dawno temu. Użył do tego konta e-mail, do którego nie masz dostępu.
W takim przypadku po kliknięciu zobaczysz widok „Do tego profilu firmy zgłoszono już prawa”. W pierwszym akapicie uzyskasz częściową informację, jaki adres mailowy jest przypisany do konta. Może Ci to pomóc w zidentyfikowaniu właściciela.
Należy kliknąć przycisk „poproś o dostęp”. Gdy to zrobisz, Google wyśle wiadomość na adres e-mail obecnego właściciela konta. Możesz też zwrócić się bezpośrednio do niego i poprosić go o udzielenie dostępu.
Co zrobić, gdy dotychczasowy właściciel nie odpowie na Twoje zgłoszenie? Albo odrzuci Twoją prośbę?
Po wysłaniu zgłoszenia obecny właściciel będzie miał 3 dni na odpowiedź. Jeżeli po tym czasie nie uzyskasz dostępu do wizytówki Google, możesz zgłosić do niej roszczenie.
Jeśli prośba zostanie przez właściciela odrzucona, możesz się odwołać od tej decyzji.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie chcesz przejmować wizytówki Google, możesz zgłosić jej likwidację.
Kliknij przycisk „Zaproponuj zmianę”. Otrzymasz możliwość zgłoszenia profilu do usunięcia.
Czy zawsze warto odzyskiwać dostęp do wizytówki Google?
Są sytuacje, w których raczej nie ma innego wyboru. Na przykład dotychczasowa wizytówka ma zgodną nazwę firmy i adres. Jeśli znajdują się na niej negatywne opinie, zgłoszenie do zamknięcia niewiele pomoże. Po utworzeniu nowej wizytówki Google pod tą samą nazwą i adresem opinie zostaną przywrócone.
Warto przejąć wizytówkę Google, która zawiera dobre opinie, ale jest pod innym adresem. Wiesz, że chodzi o Twoją firmę, bo np. to adres Twojej poprzedniej lokalizacji.
Jeżeli jesteś nowym właścicielem punktu i możesz uruchomić wizytówkę Google pod zmienioną nazwą, sprawdź opinie. Jeśli poprzednia wizytówka ma sporo negatywnych, warto zacząć z czystym kontem.
Podobnie wygląda to w sytuacji, gdy dotychczasowa wizytówka jest pod innym adresem. Na istniejącym koncie znajduje się sporo nieprzychylnych opinii? Lepiej zgłosić likwidację punktu. Pod właściwym adresem uruchom nowy profil z czystym kontem.
Podczas sprawdzania profilu zwróć uwagę na inne wizytówki Google pod Twoim adresem. Może się zdarzyć, że będą tam wizytówki nieistniejących lub przeniesionych firm. Warto je zgłosić do likwidacji lub do przeniesienia pod inny, właściwy adres. Pozostawienie takich wizytówek może wprowadzać klientów w błąd.
Masz już przejętą wizytówkę Google albo wiesz, że musisz uruchomić nową. Zanim jednak podejmiesz prace nad wizytówką, sprawdź swoją konkurencję.
Sprawdź, jak swoje profile prowadzi Twoja konkurencja
Weryfikacja profili konkurencji pomoże Ci w skutecznym pozycjonowaniu swojej wizytówki Google. Warto sprawdzić, jakie kategorie wybrała Twoja konkurencja. Zobacz, jaką ma wpisaną nazwę oraz jak prezentuje graficznie swój profil. Tę wiedzę wykorzystasz już na etapie tworzenia wizytówki. Analizując swoją konkurencję, zobacz, jakie informacje dodatkowe publikuje na swoim profilu. Jakie publikuje posty. Ile ma opinii i czy aktywnie na nie odpowiada.
Większość danych jesteś w stanie zebrać, przeprowadzając ręczne badanie. Pewien problem może dla Ciebie stanowić sprawdzenie kategorii. Do tego możesz wykorzystać narzędzie Pleper . Wtyczkę zainstalujesz w przeglądarce Google Chrome. W podstawowym zakresie, do którego potrzebujesz tej wtyczki, użyjesz jego bezpłatnej wersji.
Po zainstalowaniu i uruchomieniu wtyczki wejdź do widoku mapy. Następnie wpisz wyrażenie kluczowe charakteryzujące Twoje usługi. Możesz też wpisać frazę, na którą szczególnie chcesz się pozycjonować.
Na przykład: Makijaż permanentny
Dowiesz się, jakie kategorie wpisuje Twoja konkurencja. Warto te dane porównać z wizytówkami podobnych punktów w innych lokalizacjach.
Posiadając taką analizę, możesz przejść do kolejnych działań. Pierwszym Twoim krokiem będzie utworzenie lub zaktualizowanie nazwy.
Założenie nowego profilu firmy w Google (Moja Firma)
Dotyczy zakładania profilu nowej firmy. Jeśli masz za sobą sprawdzenie mapy i wiesz, że nie ma tam wizytówki Twojej firmy, idź dalej.
Kiedy udało Ci się przejąć wizytówkę Google, sugeruję Ci przejść przez kolejne kroki. Dzięki temu dowiesz się, jakie informacje warto zaktualizować. Dowiesz się także, w jaki sposób to zrobić.
Załóż nowy profil. W tym celu musisz przejść na stronę profil firmy w Google (Moja Firma).
Po kliknięciu przycisku „Zarządzaj teraz” może się otworzyć formularz logowania. Jeżeli masz konto Google, o którym wspominałem na początku, wystarczy, że się zalogujesz.
Jeżeli jeszcze takiego konta nie masz, kliknij „utwórz konto”. Następnie załóż je, postępując zgodnie z wytycznymi kreatora.
Nazwa firmy na profilu firmy Google (Moja Firma)
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwość wpisania nazwy swojej firmy.
Nazwa powinna odpowiadać nazwie firmy, którą można zobaczyć w świecie rzeczywistym. Należy prezentować ją tak samo jak na szyldach, znakach czy w innych produktach z danymi firmowymi.
Właściwa nazwa umożliwi klientom odnalezienie Twojej firmy. Wpływa również na jej odpowiednie pozycjonowanie.
Częstą praktyką jest stosowanie w nazwie wyrażeń kluczowych. To wyrażenia, które określają wykonywaną przez Ciebie usługę. Jednocześnie są powszechnie używane przez Twoich klientów.
To praktyka, z której warto skorzystać, ale umiejętnie. Kiedy przesadzisz z użyciem wyrażeń kluczowych, Twoja konkurencja może wysłać zgłoszenie do Google. Jeżeli zauważysz, że Twój konkurent zbytnio nasycił swoją nazwę wyrażeniami kluczowymi, też możesz to zgłosić.
Do niedozwolonych treści stosowanych w nazwie firmy zalicza się jeszcze:
- hasła marketingowe (reklama),
- kody sklepów,
- symbol zarejestrowania znaku towarowego,
- słowa pisane wyłącznie wielkimi literami (poza skrótami) oraz zbędne spacje,
- godziny pracy oraz informacje o tym, czy punkt działa („otwarte/zamknięte”),
- numery telefonu i adresy URL, chyba że firma wykorzystuje je w świecie rzeczywistym,
- znaki specjalne (np. %&$@/”) lub niepowiązane terminy prawne – chyba że są częścią nazwy,
- dane o usługach bądź produktach firmy – chyba że są częścią nazwy w świecie rzeczywistym. Ewentualnie są niezbędne do identyfikacji działu czy oddziału firmy,
- dane o lokalizacji (okolica, miasto lub nazwa ulicy) – chyba że są częścią nazwy firmy,
- dane o lokalizacji firmy w siedzibie innej firmy (bez względu na to, czy obie firmy należą do tej samej organizacji).
Jaką zatem wpisać nazwę firmy?
Nazwa ma duże znaczenie przy pozycjonowaniu wizytówki. Użycie w niej wyrażenia charakteryzującego naszą podstawową usługę lub profil firmy zwiększa szansę, że zauważy nas potencjalny klient.
Przykładowo, Twoja firma jest oficjalnie zarejestrowana jako Firma Usługowa „u Sylwii”. Zapewne przedstawiasz się jako Salon Kosmetyczny „u Sylwii”, gdy świadczysz usługi kosmetyczne. Kiedy specjalizujesz się w jakiejś usłudze, połóż na to nacisk w nazwie.
Ważne, aby wybrać jedno wyrażenie, które określa podstawowe świadczone przez nas usługi. Taką samą nazwę powinniśmy używać również w komunikacji i na stronie internetowej.
Kolejny krok to określenie rodzaju swojej działalności.
Wybranie rodzaju działalności
W kroku tym definiujesz w jaki sposób obsługujesz swoich klientów.
Możesz tutaj wybrać jedną z możliwości, jeżeli tylko do takiej się ogranicza Twoja obsługa lub więcej.
Zatem jeżeli firma prowadzi wyłącznie obsługę klientów i sprzedaż pod określonym adresem i klienci muszą do Ciebie dojeżdżać, to wybierzesz “sklep lokalny”.
Wystarczy jednak przeglądnąć mapę np. pod hasłem „korepetycje”, “hydraulik” lub inne usługi, które są często świadczone u klienta. Znajdziemy wtedy adresy punktów, które nie spełniają wymagań Google. Zwykle są to miejsca, gdzie jest zarejestrowana firma lub są świadczone usługi wyłącznie na umówione godziny. Klienci, którzy poszukują usług, bardzo często zwracają uwagę na mapę Google. Na mapie wyświetlone są pinezki firm, które wskazały adres. Firmy, które zgodnie z regulaminem adresu nie wskazały, wyświetlą się wyłącznie w prawym pasku. Ale czy przez brak pinezki ich widoczność nie jest przez to gorsza?
Jeżeli realizujesz usługi z dojazdem do klienta, wybierzesz opcje “Usługi”.
W przypadku jeżeli oferujesz obie formy obsługi, to wybierzesz również obie opcje.
Pozostaje jeszcze jedna opcja “sklep online” i dotyczy sytuacji jeżeli na swojej stronie masz zaimplementowany system sprzedaży, czyli klient może bezpośrednio na Twojej stronie dokonać zakupu.
Wybranie określonych rodzajów działalności będzie miało wpływ na kolejne kroki, które otrzymasz w kreatorze.
Jeżeli w kroku tym wybierzesz również “sklep online” to w kolejnym widoku należy wprowadzić adres witryny.
Kategoria działalności
Wybór odpowiedniej kategorii podstawowej oraz kategorii dodatkowych znacząco wpływa na widoczność Twojej wizytówki Google. Poświęć temu trochę czasu i poszukaj optymalnego rozwiązania. Pamiętaj! Od 2021 roku zbiór kategorii (Moja Firma) Google poszerzył się do ponad 3000.
Jeżeli masz sprawdzone profile konkurencji z użyciem takiego narzędzia jak „pleper”, zapewne wiesz już, jakie kategorie dodasz do wizytówki.
Podczas konfiguracji nowego konta masz możliwość wpisania wyłącznie podstawowej kategorii. To ta najważniejsza.
Tę kategorię będzie można zmienić w uruchomionym profilu. Później również można dodać kolejne kategorie (do ośmiu). Teraz jednak skup się na tej, która najbardziej odpowiada profilowi Twojej firmy. Tylko jedna może być dla niej główną kategorią. Będzie mieć pierwszeństwo przed innymi w algorytmie wyszukiwań Google. Wybierz tę, pod którą ludzie powinni szukać Twojej firmy. W zależności od wybranej kategorii Google może wprowadzić dodatkowe elementy do okna opinii. Może je dodać także do zakresu informacji możliwych do dodania w samym profilu.
Pamiętaj, że więcej kategorii nie oznacza lepiej. Dodając więcej kategorii, rozmywasz ich wartość pozycjonującą. Optymalna opcja to zamieszczenie do czterech kategorii.
W kolejnym kroku dostaniesz pytanie o podanie lokalizacji swojej firmy.
Lokalizacja firmy – informacje dla klientów
Jeżeli przy wyborze rodzaju działalności masz wskazany “sklep lokalny” to w tym kroku będziesz mieć możliwość wpisania danych adresowych. Adres będzie wyświetlać się w wyszukiwarce i Mapach Google. Trafią na niego osoby, które będą szukać Twojej firmy.
W adresie Twojej firmy nie powinno być danych, które nie są związane z jej fizyczną lokalizacją. Nie wstawiaj tam słów kluczowych, linków do swojej strony etc.
Jeśli chcesz poinformować klientów, gdzie mogą Cię odwiedzać (sklep, salon, biuro etc.), będziesz mieć możliwość wpisania tych danych. Adres będzie wyświetlać się w wyszukiwarce i Mapach Google. Trafią na niego osoby, które będą szukać Twojej firmy.
W adresie Twojej firmy nie powinno być danych, które nie są związane z jej fizyczną lokalizacją. Nie wstawiaj tam słów kluczowych, linków do swojej strony etc.
Po wpisaniu adresu Google ponownie wyświetli sugestie firm, których wizytówki już istnieją. Jeżeli sprawdziła/eś wcześniej udostępnione wizytówki, a teraz uruchamiasz nowe konto, kliknij „Żadna z tych opcji nie pasuje”.
Czasem Google nie potrafi zidentyfikować obiektu, w którym znajduje się Twoja firma. Bywa tak, gdy m.in. podajesz zbyt ogólny adres. W takich sytuacjach zobaczysz jeszcze jeden widok. Będzie w nim możliwość doprecyzowania lokalizacji. Zrobisz to poprzez przesunięcie pinezki w odpowiednie miejsce.
Obsługiwany obszar
W kolejnym kroku możesz poinformować klientów, czy odwiedzasz ich poza miejscem pracy. To opcja dla przedsiębiorców, którzy dojeżdżają do domu klienta. Wybierają ją także, jeśli świadczą dodatkowo usługi w terenie. Jeżeli zakres Twoich działań obejmuje takie czynności, potwierdź to. Następnie określ obszar lub obszary, które obsługujesz.
Na etapie zakładania profilu możesz zdefiniować wiele obszarów. Możesz zaktualizować te informacje również w późniejszym czasie.
Dane kontaktowe firmy
Kolejny etap zakładania wizytówki to uzupełnienie danych kontaktowych. Wprowadzasz tutaj podstawowe informacje:
-
- kontaktowy numer telefonu,
- aktualny URL witryny, czyli adres Twojej strony internetowej. Jeżeli na początku konfiguratora został wybrany również “sklep online”, to w widoku tym nie będzie opcji wpisania adresu strony.
W kolejnym widoku będziesz mieć możliwość potwierdzenia, czy chcesz otrzymywać maile z powiadomieniami o nowościach oraz wskazówkami. W tym miejscu wyrażasz Google zgodę na kontakt marketingowy.
Weryfikacja wizytówki
Nie masz podanego adresu stacjonarnego? Wpisz w tym miejscu adres, pod którym możesz odebrać kartkę. Nie będzie nigdzie widoczny, jest podawany wyłącznie dla potrzeb weryfikacyjnych.
Jeżeli masz wprowadzony adres siedziby, to na tym etapie zostanie on wskazany.
Kliknięcie „wyślij pocztą” powoduje zamówienie kartki z kodem weryfikacyjnym.
Weryfikacja jest niezbędna, aby Twoja wizytówka była aktywnie prezentowana w Google, a wprowadzane przez Ciebie zmiany na profilu były widoczne dla klientów.
Dodatkowe informacje o usługach
W kroku tym masz możliwość określenia oferowanych usług. Wybór właściwego zakresu usług będzie miał wpływ na Twoją widoczność w wyszukiwarce.
Widok ten może znacząco się różnić w zależności od podstawowej, wybranej przez Ciebie kategorii.
Godziny otwarcia
Uzupełnij godziny pracy Twojej firmy. Ta część to idealne miejsce na aktualizacje. Jeżeli z jakichś powodów (choroba, urlop etc.) firma działa inaczej, możesz dać znać klientom. Wizytówka to pierwsza rzecz, na jaką natkną się w sieci. Nie każdy zajrzy na Twoją stronę. Dlatego ważne, aby dane w profilu Google były aktualne.
Wiadomości od klientów
Na kolejnym etapie zakładania wizytówki otrzymasz pytanie o uruchomienie „Czatu”. Jeżeli nie wyłączysz opcji „akceptuj wiadomości”, na Twojej wizytówce będzie widoczny przycisk „Czat”.
Klienci będą mogli do Ciebie napisać z poziomu wizytówki. Wiadomości będą widoczne w profilu Twojej firmy. Ty natomiast będziesz otrzymywać powiadomienia o przychodzących wiadomościach. Możesz na nie odpowiadać z poziomu swojego profilu.
Google oczekuje, że odpowiedzi „czatu” będą realizowane szybko. Maksymalnie do 24 godzin. Jeżeli nie będziesz dochowywać tego warunku, Twój czat może być dezaktywowany.
Dodaj opis firmy
Miejsce na krótki (750 znaków) opis działalności Twojej firmy. Powinien być prosty, treściwy i zwięzły. Szczegółowe treści możesz zamieścić na swojej stronie internetowej. W profilu Google trzeba jak najlepiej zareklamować firmę, aby zachęcić potencjalnego klienta. Nie będzie czytać długich wywodów, bo nie ma na to czasu (lub chęci). Poszukuje konkretnej usługi albo produktu. Twoim zadaniem jest opracowanie tekstu, który przedstawi mu ofertę firmy.
Nie zamieszczasz tutaj żadnych linków albo informacji o promocjach.
Zdjęcia i filmy
Warto zadbać o stronę graficzną profilu. Zdjęcia mogą znakomicie uwypuklić atuty Twojej firmy. Jeśli masz punkt usługowy, pokaż jego wystrój (poczekalnię, aranżację wnętrz). Jeżeli zajmujesz się gastronomią – wstaw fotografie dań, ciast czy innych artykułów. Jeśli oferujesz konkretne usługi, zaprezentuj je klientom.
Zdjęcia powinny być dobrej jakości, wyraźne i estetyczne. Mogą być nie tylko atrakcyjnym dodatkiem. Potencjalni klienci zobaczą dzięki nim zmiany w Twojej firmie. To istotne szczególnie po remontach. Ważne, aby użytkownicy wiedzieli, jak firma wygląda dziś, a nie np. pół roku temu.
Do profilu można dodawać również filmy. Jeśli dysponujesz takim materiałem, skorzystaj z tej możliwości.
W zależności od wybranej kategorii działalności możesz otrzymać propozycję dodania innych zdjęć. Tak, jak w przypadku restauracji dodanie zdjęć serwowanych posiłków.
W następnym kroku kreatora otrzymasz sugestie wykupienia niestandardowej nazwy domeny. Opcję tę należy zdecydowanie pominąć.
Płatna reklama wizytówki
W tym miejscu otrzymujesz propozycję uruchomienia płatnej promocji. Jest to ciekawa możliwość, nad którą warto się zastanowić. Jednak na etapie zakładania wizytówki możesz spokojnie pominąć tę opcję.
Po przejściu ostatniego kroku uzyskujesz dostęp do profilu. To czas, w którym możesz uzupełnić dodatkowe informacje. Masz też szansę zaktualizować dane wprowadzone na etapie konfiguracji konta. Pamiętaj, że wszelkie aktualizacje zostaną opublikowane, dopiero gdy zweryfikujesz swoją wizytówkę.
przeczytaj również