KSIĄŻKA

JAK ROZWINĄĆ FIRMĘ USŁUGOWĄ
I SKUTECZNIE POZYSKIWAĆ KLIENTÓW

⇩     OBEJRZYJ WIDEO     ⇩

POBIERZ BEZPŁATNIE FRAGMENT KSIĄŻKI

Bezpłatny fragment, do którego link otrzymasz na wskazanego maila, zawiera dwa kompletne rozdziały, z których dowiesz się jak kształtować ceny usług oraz wszystko, co należy wiedzieć o Profilu Google (wizytówce Google).

E-BOOK

39
00
  • E-book (w formatach PDF, EPUB i MOBI)

AUDIOBOOK

39
00
  • Audiobook (w formacie MP3)

KSIĄŻKA

59
00
  • Książka (wersja papierowa, miękka oprawa)
  • koszt wysyłki

POZNAJ OPINIE

Monika Frank
Monika FrankTo Be Frank
Czytaj więcej
po przeczytaniu książki Jak rozwinąć firmę usługową i skutecznie pozyskiwać Klientów? czuję, że marketing internetowy oraz sprzedaż zostały dla mnie odczarowane. Rafał w prosty, przystępny i sprawny (książkę czyta się niezwykle szybko) sposób przeprowadza krok po kroku przez wytyczne marketingowe i sprzedażowe. Po książkę sięgnęłam, ponieważ w mojej firmie nie działa marketing internetowy, a mnogość ofert i informacji, co zrobić ze stroną internetową, jak się pozycjonować, odstrasza przedsiębiorcę, który się na tym nie zna. Dotychczas nie znalazłam na rynku pozycji książkowej, która poruszałaby wszystkie aspekty marketingu i sprzedaży i układała je w logiczny ciąg przyczynowo-skutkowy, co więcej, dawała możliwość podjęcia decyzji, czy dane działanie marketingowe jest dla mnie, bez konieczności zagłębiania się w jego technikalia oraz tajniki danego działania marketingowego. Książka oraz konsultacja z Rafałem, pomogły mi podjąć decyzję co do pierwszego kroku, jaki mam do zrealizowania w celu rozkręcenia marketingu internetowego swojej firmy.
Anna Preuschoff
Anna PreuschoffHuman Core
Czytaj więcej
Książka dała mi podstawową wiedzę w zakresie narzędzi marketingowych dostępnych na rynku, a co najważniejsze o ich skuteczności i praktycznym zastosowaniu w usługach. Dzięki czemu mogłam sama dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i określić specjalistom swoje oczekiwania. Książka zawiera konkretne wskazówki, poparte pomocnymi grafikami i poradami, dzięki czemu są one proste do wdrożenia dla laika. Jak z poradnikiem nieporadnego przedsiębiorcy w świecie reklamy i narzędzi marketingowych, ze spokojem przystąpiłam do analizy aktywności obecnych zasobów marketingowych a pozyskana samoświadomość skutecznych, sprawdzonych sposobów, skraca mi drogę do sukcesu. Czuję sprawczość, spokój i motywacje do działania!
Poprzedni
Następny

ZAWARTOŚĆ KSIĄŻKI

Ta książka jest zbiorem najważniejszych zasad i narzędzi marketingowych.

Jednak nie będę Ci tłumaczył, jak krok po kroku wdrożyć te reguły albo jak uruchamiać poszczególne rozwiązania. Ta książka ma Ci przede wszystkim pomóc w zrozumieniu podstaw. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, co trzeba zrobić z marketingiem w Twojej firmie, czego oczekiwać od określonych działań i jak nie dać się naciągać różnej maści marketerom, a z wszystkich ofert wybierać te, które przyniosą Tobie najwięcej korzyści.

MODUŁ 1. 7 ZASAD WŁAŚCICIELA FIRMY USŁUGOWEJ

W pierwszym module poznasz podstawowe założenia, które należy przyjąć, uruchamiając lub prowadząc firmę usługową. Każdy z rozdziałów opisuje jedną zasadę i prezentuje najlepsze praktyki realizowane przez właścicieli firm usługowych. Poznasz w ten sposób podstawowe zagadnienia i rozprawisz się z najczęściej występującymi wątpliwościami. Z uporządkowanymi i solidnymi podstawami nie będziesz wahać się przy podejmowaniu konkretnych działań – co w efekcie przełoży się na Twój osobisty sukces.

 

Spis treści Modułu 1:

1.1. Zdefiniuj swoje cele i konsekwentnie je realizuj

2.1. Sprawdzaj oczekiwania klientów

2.2. Pytaj klientów i oferuj przedsprzedaż

2.3. Zwiększaj koszyk zakupowy

3.1. Zwiększaj swoją marżę

3.2. Wprowadzaj rozwiązania pakietowe

4.1. Szukaj inspiracji

5.1. Kieruj działania do swoich potencjalnych klientów

5.2. Określ klientów, którzy od Ciebie kupują

5.3. Zamykaj sprzedaż

6.1. Wspomagaj pocztę pantoflową

6.2. Buduj swoją wiarygodność

7.1. Obserwuj rynek, analizuj wyniki

7.2. Stosuj metodę małych kroków

7.3. Skupiaj się na działających procesach

7.4. I co dalej? Twórz lejki sprzedażowe

MODUŁ 2. NARZĘDZIA I DZIAŁANIA MARKETINGOWE

W tym module zebrałem najefektywniejsze i najczęściej stosowane przez firmy usługowe narzędzia oraz działania reklamowe. Każdy opis zawiera niezbędne informacje, które pokażą Ci, jak usprawnić funkcjonowanie biznesu.

W kolejnych rozdziałach dowiesz się:
• kiedy warto sięgać po określone rozwiązania,
• na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie je wykorzystywać,
• co wpływa na koszty.

To ułatwi Ci weryfikację otrzymywanych ofert. Dostaniesz też wskazówki, na co uważać, aby nie wpaść w pułapkę firm, starających się Ci wcisnąć nieskuteczne lub mało efektywne rozwiązania. Zależy mi na tym, aby opracowany materiał umożliwił Ci monitorowanie tego, co aktualnie dzieje się w Twojej firmie. Jednocześnie chciałbym, żeby ta książka była dla Ciebie bazą, jeżeli postanowisz osobiście planować działania marketingowe.

 

Spis treści Modułu 2:

Cele uruchomienia firmowej strony internetowej

Co powinien realizować Twój serwis internetowy?

Koszty uruchomienia serwisu internetowego i jego obsługi

Praktyki, na które lepiej uważać

Zabezpieczenie przed utratą dostępów i własności

Skuteczność serwisu internetowego

Zasady optymalizacji

Co obejmuje koszt realizacji?

Praktyki, na które lepiej uważać

SEO – tak czy nie?

Korzyści reklamy w Google Ads

Koszty wykorzystania Google Ads

Praktyki, na które lepiej uważać

Bezpieczeństwo konta

Czy Google Ads jest dla Ciebie?

Zalety e-mail marketingu

Koszty prowadzenia e-mail marketingu

Zabezpieczenie przed utratą dostępów

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy prowadzenie e-mail marketingu jest dla Ciebie?

Plusy aktywnego Profilu Firmy w Google

Koszty realizacji i zarządzania

Bezpieczeństwo profilu

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy wizytówka Google jest dla Ciebie?

Funkcje profilu na Facebooku

Koszty rozwijania profilu

Zapobieganie utracie dostępów

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy Twoja firma powinna mieć profil na Facebooku?

Dlaczego warto uruchomić profil na Instagramie?

Koszt realizacji i prowadzenia

Zabezpieczenie przed utratą dostępów

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy Twoja firma powinna mieć profil na Instagramie?

Rola katalogów i portali

Koszty realizacji i prowadzenia

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy warto sięgnąć po te narzędzia?

Marketing online vs marketing offline

Koszty

Czy warto realizować działania offline?

POSŁUCHAJ WSTĘPU AUDIOBOOKA

POBIERZ BEZPŁATNIE FRAGMENT KSIĄŻKI