JAK ROZWINĄĆ FIRMĘ USŁUGOWĄ
I SKUTECZNIE POZYSKIWAĆ KLIENTÓW
⇩ OBEJRZYJ WIDEO ⇩
POBIERZ BEZPŁATNIE FRAGMENT KSIĄŻKI
Bezpłatny fragment, do którego link otrzymasz na wskazanego maila, zawiera dwa kompletne rozdziały, z których dowiesz się jak kształtować ceny usług oraz wszystko, co należy wiedzieć o Profilu Google (wizytówce Google).
POZNAJ OPINIE
ZAWARTOŚĆ KSIĄŻKI
Ta książka jest zbiorem najważniejszych zasad i narzędzi marketingowych.
Jednak nie będę Ci tłumaczył, jak krok po kroku wdrożyć te reguły albo jak uruchamiać poszczególne rozwiązania. Ta książka ma Ci przede wszystkim pomóc w zrozumieniu podstaw. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, co trzeba zrobić z marketingiem w Twojej firmie, czego oczekiwać od określonych działań i jak nie dać się naciągać różnej maści marketerom, a z wszystkich ofert wybierać te, które przyniosą Tobie najwięcej korzyści.
MODUŁ 1. 7 ZASAD WŁAŚCICIELA FIRMY USŁUGOWEJ
W pierwszym module poznasz podstawowe założenia, które należy przyjąć, uruchamiając lub prowadząc firmę usługową. Każdy z rozdziałów opisuje jedną zasadę i prezentuje najlepsze praktyki realizowane przez właścicieli firm usługowych. Poznasz w ten sposób podstawowe zagadnienia i rozprawisz się z najczęściej występującymi wątpliwościami. Z uporządkowanymi i solidnymi podstawami nie będziesz wahać się przy podejmowaniu konkretnych działań – co w efekcie przełoży się na Twój osobisty sukces.
Spis treści Modułu 1:
1.1. Zdefiniuj swoje cele i konsekwentnie je realizuj
2.1. Sprawdzaj oczekiwania klientów
2.2. Pytaj klientów i oferuj przedsprzedaż
2.3. Zwiększaj koszyk zakupowy
3.1. Zwiększaj swoją marżę
3.2. Wprowadzaj rozwiązania pakietowe
4.1. Szukaj inspiracji
5.1. Kieruj działania do swoich potencjalnych klientów
5.2. Określ klientów, którzy od Ciebie kupują
5.3. Zamykaj sprzedaż
6.1. Wspomagaj pocztę pantoflową
6.2. Buduj swoją wiarygodność
7.1. Obserwuj rynek, analizuj wyniki
7.2. Stosuj metodę małych kroków
7.3. Skupiaj się na działających procesach
7.4. I co dalej? Twórz lejki sprzedażowe
MODUŁ 2. NARZĘDZIA I DZIAŁANIA MARKETINGOWE
W tym module zebrałem najefektywniejsze i najczęściej stosowane przez firmy usługowe narzędzia oraz działania reklamowe. Każdy opis zawiera niezbędne informacje, które pokażą Ci, jak usprawnić funkcjonowanie biznesu.
W kolejnych rozdziałach dowiesz się:
• kiedy warto sięgać po określone rozwiązania,
• na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie je wykorzystywać,
• co wpływa na koszty.
To ułatwi Ci weryfikację otrzymywanych ofert. Dostaniesz też wskazówki, na co uważać, aby nie wpaść w pułapkę firm, starających się Ci wcisnąć nieskuteczne lub mało efektywne rozwiązania. Zależy mi na tym, aby opracowany materiał umożliwił Ci monitorowanie tego, co aktualnie dzieje się w Twojej firmie. Jednocześnie chciałbym, żeby ta książka była dla Ciebie bazą, jeżeli postanowisz osobiście planować działania marketingowe.
Spis treści Modułu 2:
Cele uruchomienia firmowej strony internetowej
Co powinien realizować Twój serwis internetowy?
Koszty uruchomienia serwisu internetowego i jego obsługi
Praktyki, na które lepiej uważać
Zabezpieczenie przed utratą dostępów i własności
Skuteczność serwisu internetowego
Zasady optymalizacji
Co obejmuje koszt realizacji?
Praktyki, na które lepiej uważać
SEO – tak czy nie?
Korzyści reklamy w Google Ads
Koszty wykorzystania Google Ads
Praktyki, na które lepiej uważać
Bezpieczeństwo konta
Czy Google Ads jest dla Ciebie?
Zalety e-mail marketingu
Koszty prowadzenia e-mail marketingu
Zabezpieczenie przed utratą dostępów
Praktyki, na które lepiej uważać
Czy prowadzenie e-mail marketingu jest dla Ciebie?
Plusy aktywnego Profilu Firmy w Google
Koszty realizacji i zarządzania
Bezpieczeństwo profilu
Praktyki, na które lepiej uważać
Czy wizytówka Google jest dla Ciebie?
Funkcje profilu na Facebooku
Koszty rozwijania profilu
Zapobieganie utracie dostępów
Praktyki, na które lepiej uważać
Czy Twoja firma powinna mieć profil na Facebooku?
Dlaczego warto uruchomić profil na Instagramie?
Koszt realizacji i prowadzenia
Zabezpieczenie przed utratą dostępów
Praktyki, na które lepiej uważać
Czy Twoja firma powinna mieć profil na Instagramie?
Rola katalogów i portali
Koszty realizacji i prowadzenia
Praktyki, na które lepiej uważać
Czy warto sięgnąć po te narzędzia?
Marketing online vs marketing offline
Koszty
Czy warto realizować działania offline?