okladka-front

JAK ROZWINĄĆ

FIRMĘ USŁUGOWĄ

I SKUTECZNIE POZYSKIWAĆ KLIENTÓW?

Nie musisz już działać na oślep – książka prezentuje podstawy marketingu, które powinien znać każdy właściciel firmy usługowej.


 


Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

E-BOOK

+ AUDIOBOOK GRATIS
98
49
00
  • E-book (w formatach PDF, EPUB i MOBI)
  • + Książka w wersji audio (mp3)

KSIĄŻKA

+ AUDIOBOOK GRATIS
118
69
00
  • Książka (wersja papierowa, miękka oprawa)
  • koszt wysyłki
  • + Książka w wersji audio (mp3)

KSIĄŻKA, E-BOOK

+ AUDIOBOOK GRATIS
138
89
00
  • Książka (wersja papierowa, miękka oprawa)
  • E-book (w formatach PDF, EPUB i MOBI)
  • koszt wysyłki
  • + Książka w wersji audio (mp3)

POZNAJ OPINIE

Monika Frank
Monika FrankTo Be Frank
Czytaj więcej
po przeczytaniu książki Jak rozwinąć firmę usługową i skutecznie pozyskiwać Klientów? czuję, że marketing internetowy oraz sprzedaż zostały dla mnie odczarowane. Rafał w prosty, przystępny i sprawny (książkę czyta się niezwykle szybko) sposób przeprowadza krok po kroku przez wytyczne marketingowe i sprzedażowe. Po książkę sięgnęłam, ponieważ w mojej firmie nie działa marketing internetowy, a mnogość ofert i informacji, co zrobić ze stroną internetową, jak się pozycjonować, odstrasza przedsiębiorcę, który się na tym nie zna. Dotychczas nie znalazłam na rynku pozycji książkowej, która poruszałaby wszystkie aspekty marketingu i sprzedaży i układała je w logiczny ciąg przyczynowo-skutkowy, co więcej, dawała możliwość podjęcia decyzji, czy dane działanie marketingowe jest dla mnie, bez konieczności zagłębiania się w jego technikalia oraz tajniki danego działania marketingowego. Książka oraz konsultacja z Rafałem, pomogły mi podjąć decyzję co do pierwszego kroku, jaki mam do zrealizowania w celu rozkręcenia marketingu internetowego swojej firmy.
Anna Preuschoff
Anna PreuschoffHuman Core
Czytaj więcej
Książka dała mi podstawową wiedzę w zakresie narzędzi marketingowych dostępnych na rynku, a co najważniejsze o ich skuteczności i praktycznym zastosowaniu w usługach. Dzięki czemu mogłam sama dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe i określić specjalistom swoje oczekiwania. Książka zawiera konkretne wskazówki, poparte pomocnymi grafikami i poradami, dzięki czemu są one proste do wdrożenia dla laika. Jak z poradnikiem nieporadnego przedsiębiorcy w świecie reklamy i narzędzi marketingowych, ze spokojem przystąpiłam do analizy aktywności obecnych zasobów marketingowych a pozyskana samoświadomość skutecznych, sprawdzonych sposobów, skraca mi drogę do sukcesu. Czuję sprawczość, spokój i motywacje do działania!
Poprzedni
Następny