Logo Akademia Firmy

KSIĄŻKA
(w formie e-booka; 186 stron)

“Jak Rozwinąć Firmę Usługową i Skutecznie Pozyskiwać Klientów”

KURS
(on-line video)

Poznaj bezpłatne i płatne narzędzia, dzięki którym skutecznie pozyskasz klientów na swoje usługi.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
KSIĄŻKA

JAK ROZWINĄĆ FIRMĘ USŁUGOWĄ
I SKUTECZNIE POZYSKIWAĆ KLIENTÓW

⇩     OBEJRZYJ WIDEO     ⇩

ZAWARTOŚĆ KSIĄŻKI

Ta książka jest zbiorem najważniejszych zasad i narzędzi marketingowych.

Jednak nie będę Ci tłumaczył, jak krok po kroku wdrożyć te reguły albo jak uruchamiać poszczególne rozwiązania. Ta książka ma Ci przede wszystkim pomóc w zrozumieniu podstaw. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, co trzeba zrobić z marketingiem w Twojej firmie, czego oczekiwać od określonych działań i jak nie dać się naciągać różnej maści marketerom, a z wszystkich ofert wybierać te, które przyniosą Tobie najwięcej korzyści.

MODUŁ 1. 7 ZASAD WŁAŚCICIELA FIRMY USŁUGOWEJ

W pierwszym module poznasz podstawowe założenia, które należy przyjąć, uruchamiając lub prowadząc firmę usługową. Każdy z rozdziałów opisuje jedną zasadę i prezentuje najlepsze praktyki realizowane przez właścicieli firm usługowych. Poznasz w ten sposób podstawowe zagadnienia i rozprawisz się z najczęściej występującymi wątpliwościami. Z uporządkowanymi i solidnymi podstawami nie będziesz wahać się przy podejmowaniu konkretnych działań – co w efekcie przełoży się na Twój osobisty sukces.

 

Spis treści Modułu 1:

1.1. Zdefiniuj swoje cele i konsekwentnie je realizuj

2.1. Sprawdzaj oczekiwania klientów

2.2. Pytaj klientów i oferuj przedsprzedaż

2.3. Zwiększaj koszyk zakupowy

3.1. Zwiększaj swoją marżę

3.2. Wprowadzaj rozwiązania pakietowe

4.1. Szukaj inspiracji

5.1. Kieruj działania do swoich potencjalnych klientów

5.2. Określ klientów, którzy od Ciebie kupują

5.3. Zamykaj sprzedaż

6.1. Wspomagaj pocztę pantoflową

6.2. Buduj swoją wiarygodność

7.1. Obserwuj rynek, analizuj wyniki

7.2. Stosuj metodę małych kroków

7.3. Skupiaj się na działających procesach

7.4. I co dalej? Twórz lejki sprzedażowe

MODUŁ 2. NARZĘDZIA I DZIAŁANIA MARKETINGOWE

W tym module zebrałem najefektywniejsze i najczęściej stosowane przez firmy usługowe narzędzia oraz działania reklamowe. Każdy opis zawiera niezbędne informacje, które pokażą Ci, jak usprawnić funkcjonowanie biznesu.

W kolejnych rozdziałach dowiesz się:
• kiedy warto sięgać po określone rozwiązania,
• na co należy zwrócić uwagę, aby skutecznie je wykorzystywać,
• co wpływa na koszty.

To ułatwi Ci weryfikację otrzymywanych ofert. Dostaniesz też wskazówki, na co uważać, aby nie wpaść w pułapkę firm, starających się Ci wcisnąć nieskuteczne lub mało efektywne rozwiązania. Zależy mi na tym, aby opracowany materiał umożliwił Ci monitorowanie tego, co aktualnie dzieje się w Twojej firmie. Jednocześnie chciałbym, żeby ta książka była dla Ciebie bazą, jeżeli postanowisz osobiście planować działania marketingowe.

 

Spis treści Modułu 2:

Cele uruchomienia firmowej strony internetowej

Co powinien realizować Twój serwis internetowy?

Koszty uruchomienia serwisu internetowego i jego obsługi

Praktyki, na które lepiej uważać

Zabezpieczenie przed utratą dostępów i własności

Skuteczność serwisu internetowego

Zasady optymalizacji

Co obejmuje koszt realizacji?

Praktyki, na które lepiej uważać

SEO – tak czy nie?

Korzyści reklamy w Google Ads

Koszty wykorzystania Google Ads

Praktyki, na które lepiej uważać

Bezpieczeństwo konta

Czy Google Ads jest dla Ciebie?

Zalety e-mail marketingu

Koszty prowadzenia e-mail marketingu

Zabezpieczenie przed utratą dostępów

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy prowadzenie e-mail marketingu jest dla Ciebie?

Plusy aktywnego Profilu Firmy w Google

Koszty realizacji i zarządzania

Bezpieczeństwo profilu

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy wizytówka Google jest dla Ciebie?

Funkcje profilu na Facebooku

Koszty rozwijania profilu

Zapobieganie utracie dostępów

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy Twoja firma powinna mieć profil na Facebooku?

Dlaczego warto uruchomić profil na Instagramie?

Koszt realizacji i prowadzenia

Zabezpieczenie przed utratą dostępów

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy Twoja firma powinna mieć profil na Instagramie?

Rola katalogów i portali

Koszty realizacji i prowadzenia

Praktyki, na które lepiej uważać

Czy warto sięgnąć po te narzędzia?

Marketing online vs marketing offline

Koszty

Czy warto realizować działania offline?

KURS

JAK ROZWINĄĆ FIRMĘ USŁUGOWĄ
I SKUTECZNIE POZYSKIWAĆ KLIENTÓW

⇩     OBEJRZYJ WIDEO     ⇩

ZAWARTOŚĆ KURSU

W kursie dowiesz się jakie narzędzia warto wdrożyć, aby możliwie szybko i skutecznie pozyskiwać klientów.
Dowiesz się, do jakich potencjalnych klientów dzięki nim trafisz i jak dzięki tym narzędziom możesz skutecznie sprzedawać. Tak, aby nie tracić czasu i pieniędzy na nieefektywne działania.
Dzięki czemu zaczniesz świadomie wdrażać narzędzia pomagające Ci skutecznie pozyskiwać klientów.

  • 13 lekcji wideo,
  •  3 instrukcje wdrożenia narzędzi w formie checklist.
 

Czego nauczysz się w kursie?:

Dowiesz się jaką część rynku stanowią Twoi potencjalni klienci.
Dlaczego dopiero odpowiednie podejście do rynku i prowadzonych działań marketingowych przekłada się na skuteczną sprzedaż?

Dowiesz się, jaką część rynku stanowią takie osoby. Czym się charakteryzują i w jaki sposób szukają Twoich usług?

Poznasz najważniejsze narzędzia marketingowe, dzięki którym trafisz do tej grupy klientów.
Dowiesz się, kiedy i na jakich zasadach należy je wdrożyć?

Poznasz trzy grupy, które charakteryzują osoby będące na wczesnym etapie zakupowym.
Dowiesz się, co warunkuje skuteczne działania marketingowe, skierowane do tych grup?

Poznasz najważniejsze narzędzia marketingowe, dzięki którym trafisz do tej grupy klientów.
Dowiesz się, kiedy i na jakich zasadach należy je wdrożyć?

Po przerobieniu kursu będziesz wiedzieć, jakie narzędzia kolejno wdrożyć.
W kursie znajdują się również checklisty, dzięki którym będziesz w stanie wdrożyć najważniejsze narzędzia,